lördagsutflykt


igår var jag hemma hos t och hade fredagsmys med tacos och film.
jag bröt min diet igår, men det var bara tillfälligt. snart fortsätter jag mot beach 2010.

idag på förmiddagen har jag varit på en liten utflykt.
jag såg en fin kista på blocket för ett par månader sedan som jag har velat ha som soffbord, men butiken där den finns ligger en bit utanför solna så jag har inte haft möjlighet att ta mej dit ut och titta på den.
men idag tog jag tag i saken och satte mej på pendeltåget, och när jag klev av i ulriksdal hade jag hamnat mitt ute på landet. mys!


jag hade min handritade karta i högsta hugg när jag klev av tåget.


här hamnade jag.


jag fick traska en bit i mina högklackade stövlar.. bara att bita ihop!


tillslut hittade jag den söta lilla butiken.


och där stod min kista och väntade på mej. nu är den min!
den kommer hitfarande imorrn eftermiddag, och den är mycket välkommen.

kistan kommer från en liten by i dalarna och är tillverkad på 1800-talet, så den har en lång historia bakom sej. en möbel med själ. det gillar jag.
jag hoppas att den kommer föra med sej lite tur in i mitt hem.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Gud vad fin den var kistan!! En sån skulle man ha!

2010-04-10 @ 18:30:10
URL: http://jossisens.webblogg.se/
Postat av: Linnea

åh tack =) ja jag är väldigt glad för den!

2010-04-11 @ 13:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0