money money money


nu har jag vinkat av mamma på tåget och väntar på att nästa familjemedlem ska anlända. maja ska komma hit för att gå på en medial vägledningskurs i helgen.
vet inte vad hon får allting ifrån.

mamma och jag har haft en riktig mysdag. ätit frukost läääänge, shoppat litegrann och ätit god lunch. det var vi värda. och jag hittade en underbar sommarklänning på gina som jag tänker ha på mej varje dag hela sommaren. både till vardag och till fest. den passar till allt! och den passar mej. i love!

nu ska springa bort till friskis och träna lite. sen springa vidare till maxi och storhandla. det behövs, eftersom både kylen, frysen och skafferiet gapar väldigt tomma efter ett par veckor av total fattigdom. den här månaden ska jag hålla hårt i mina pengar.
det tänker jag varje månad, men den här gången menar jag det verkligen på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0