shoppingkväll


när jag kom hem från jobbet ikväll var jag så shoppingsugen att det nästan kröp i kroppen.
det känns som att jag aldrig riktigt har tid att gå på stan längre.
det är klart man hinner ta en liten sväng i gallerian på lunchen eller efter jobbet om man slutar tidigt, men man hinner aldrig riktigt gå på stan, alltså länge.

så jag placerade mej själv på tunnelbanan och for iväg till kista galleria som har öppet till nio.
ibland är det så himla skönt att gå i affärer alldeles ensam.
jag kan gå omkring hur länge som helst.
lite fina kläder fick jag med mej hem också.
bland annat den här mysiga koftan från mango.


i like a lot.

nu är jag fattig på pengar men rik på kläder.
imorrn bär det av mot nyköping. påskmiddag med familj och påskfest med saknade vänner. väskan är fortfarande inte packad, så det kanske börjar bli dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0