såå


det är torsdagkväll och jag sitter uppe och njuter lite extra.
jag är ledig imorgon.
tro dock inte att det innebär någon sovmorgon för min del, för klockan 09.09 anländer mamma till stockholms central. och då ska jag vara på plats och ta emot henne så att hon inte försvinner bland alla stressade stockholmare i morgonrusningen.

vi ska ha en mamma och linnea-dag på stan. äta frukost på något mysigt fik och sen ge oss ut i affärerna och shoppa upp hela lönen. åh vad jag längtar efter mamma!

kvällen har förresten också varit bra. jag var hemma hos sara och jocke, och vi har ätit hemmagjord pizza och sett prinsessa. det var en bra film, även om man fick lite ont i magen av den ibland för att den kändes så verklig.

puss och godnatt!




Kommentarer
Postat av: anonym

Har också sett den filmen. Kan säga det att den är väldigt viktig också, jag är själv överviktig och känner verkligen igen mig i alla situationer som Maja i filmen är med om. Det är verkligen sådär.

2010-04-24 @ 16:03:35
Postat av: Williamelizabeth

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-25 @ 15:28:30
URL: http://williamelizabeth.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0