välkommen hit!


så här fint blev det. precis som jag hade tänkt mej.



kistan är min stora kärlek just nu.
jag har putsat den så den har blivit ren och fin, och varje gång jag går förbi den klappar jag lite kärleksfullt på den. min fina fina kista!



jag har haft en ovanligt bra dag för att vara en bakisdag.
jag fick goda sirapspannkakor på brunchen, så goda att jag inte åt något av det andra man fick. och sen har vi haft lite gossip girl-kväll här.
dessvärre har jag inte kommit någonvart på min ansökan.
jag borde, men är det verkligen meningen man ska sätta sej med sånt just nu,
en söndagkväll när det är ballar av stål på teve?
nej, jag trodde väl inte det....


Kommentarer
Postat av: s

åh den gör sig jätte bra där! lilla skattkistan :)

2010-04-11 @ 22:30:58
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0