effektiv och fundersam


jag har haft en fullbokad dag, mest sprungit fram och tillbaka känns det som.
började min dag med ett träningspass, och efteråt satt jag i bastun en stund med inpackning i håret. lovely. nu önskar jag mej en bastu i julklapp istället för en plats att höra hemma på.
för i en bastu känner man sej ju alltid hemma. tänk att få starta varje morgon så, då hade jag alltid varit på gott humör.
när jag gick hemifrån fångade jag fastighetsskötaren utanför vårt hus, och nu han ordnat så att vi har varmvatten igen. det var dagens bästa. äntligen kan jag andas ut och leva ett normalt liv igen. så himla skönt!

efter det åkte jag på min hjärnröntgen. det var mer otäckt än jag trodde, och jag hade både ett stort plåster på armen och några mascaratårar på kinderna när jag gick därifrån. usch.
och en orosklump i magen. jag vill aldrig bli sjuk.

sen har jag både praktiserat några timmar och jobbat några timmar.
har nu bestämt att jag inte ska fortsätta med min utbildning nästa termin, så från och med nästa vecka är jag väldigt väldigt ledig. det återstår att se vad som händer härnäst.
just nu är jag iallafall trött och har sällskap med min knäck i soffan.

snart är det dags för skönhetssömn.
det kan verkligen behövas.


snurr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0