fredagssjuk


efter en sömnlös natt håller jag mej hemma idag.
jag och minihopp smider resplaner, så jag drömmer mej bort och har det i tankarna hela tiden. men jag törs inte riktigt lita på det förrän resan är bokad, så vi får se.
en sak är iallafall säker, och det är att jag vill. vill vill vill.
och dessutom behöver jag färg och solenergi. i massor.

nu ser jag fram emot en bra helg.
och det kommer det med all säkerhet att bli, om min huvudvärk bara ville släppa litegrann. ikväll ska jag iväg och fota, (igen, känns som att det är det enda jag gör just nu.. men det är ju det roligaste som finns!) och imorrn ska jag på julbord med mitt söta jobb. jag längtar!
jag är på dansa hela natten-humör!

jag ska nog gå på klänningjakt och se om jag kan hitta något nytt, julbordsfint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0