imorrn


ska jag på ett litet test gällande min framtid.
igen. det har varit mycket sånt på sistone.

jag håller tummarna och hejar på mej själv.
det finns ju inte så mycket annat att göra.

sen är det halvdag på min praktikplats.

inga kommentarer om detta.
egentligen har jag väldigt mycket på hjärtat och skulle vilja skriva metervis om hur jag tycker och tänker och känner om allt. men i min horoskopbok står det att jag inte ska vara så frispråkig under just december månad. för det kan tydligen skada mej på det sociala planet. och eftersom jag litar på min lilla bok till hundra procent är jag tyst och väntar på att det ska bli januari.

sov gott sweeties.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0