näst sista dagen för i år.


och jag har sovit länge, tränat litegrann för att bli snygg till nyår (lite sent påtänkt kanske.. men bättre lite än inget!), shoppat upp julklappspengar i kista och inventerat på jobbet nu på kvällen.

jag hittade en klänning på salt som jag blev förälskad i vid första ögonkastet, och höll tummarna det hårdaste jag kunde för att den skulle passa. det gjorde den! en svart sammetsklänning med guldstänk på, och i den ska jag spendera mina sista timmar av 2010 och de första av 2011. jag hoppas nästa år blir lika fint som klänningen.

men trots mitt toppköp, och trots att jag fått gratis mat och goda kakor på jobbet, vilar det ett grått moln över den här dagen. ett grått moln över mej.
och jag vet precis var det kommer ifrån, för du kan verkligen konsten att göra mej ledsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0