old enough


oj.
det är måndag och jag har haft halvdag på praktiken.
ändå känns det som att jag varit där en hel vecka i sträck, och att det borde vara helg nu. jag är trött i huvudet och känner mej sjukt sliten.
kanske har jag fått någon ny rynka och mina första gråa hårstrån bara under eftermiddagen.

this is not good.

hade lovat mej själv att gå iväg och träna ikväll.
men det bara går inte. verkligen går inte.
det känns som att jag är hundra kilo tung och inte kan resa mej upp ur soffan.
jag vet att det är i dessa situationer man verkligen ska tvinga på sej träningskläderna.
för det är säkert det enda sättet att bli piggare på. men nej. not today.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0