sexy blacks!


om det är något jag behärskar här i livet så är det att göra av med pengar.
jag kan inte ens gå ett litet pyttevarv på stan utan att pengarna liksom rinner av mej.
och shoppingkassarna kastar sej över mej utan att jag ens hinner blinka.
så om ni någon gång skulle ha svårt att spendera era pengar - ge dom till mej!
jag fixar det lätt som en plätt.

idag har jag fått med mej massa nytt och snyggt hem.
bland annat en lyxig mascara som jag inte testat förut.


lash queen sexy blacks från helena rubinstein. bara namnet säger ju att den här mascaran måste vara något alldeles extra. resultatet får vi se imorrn. snälla helena rubinstein, do not disappoint me! 

om ni undrar varför mascaran har hamnat på en kudde av rosa strutsludd, är det bara för att jag vill ge er en liten ledtråd om vart jag befinner mej ikväll... för hemma hos mej finnns det vanligtvis inga strutskuddar. jag är nämligen hemma hos en liten syster. systern är inte hemma, så hela lägenheten är min ikväll!

så.. ge mej ett f, ge mej ett e, ge mej ett s, ge mej ett t..!!!!

nejdå lillan. storasyster är fint placerad i soffan framför idol.
och jag har inte ätit upp din mat heller. än så länge iallafall.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0