please don´t go.


en ledig helg går alldeles för fort, har jag insett nu.
det är redan söndag förmiddag och över halva helgen är borta...
det är lite stressande.

magdis och jag hamnade på lemonbar en stund igår och hann dansa till några schlagers innan vi tröttnade och gick hem. innan lemon smet vi in och tog ett glas vin på lokal, men det var så sjukt hög musik där att jag helt ärligt trodde jag skulle få tinnitus.
det var verkligen en lidelse. tänkte tanken att jag kanske borde köpa öronproppar och ta med om jag skulle få för mej att gå dit igen. 
gissar att jag är fruktansvärt gammal som börjat tänka på sånt..

idag är det julgodisdag a´la waccis och linnea.
man vet redan i förväg att det här blir en toppendag.
bilder på våra verk kommer troligtvis under dagen!

 

Kommentarer
Postat av: waccis

jaaaa se till o pallra dig hit nu :D

2010-12-19 @ 13:37:38
Postat av: Anna

Skaffa dig öronproppar. Tinnitus är verkligen inte nått kul att få. Fick själv tinnitus efter en utekväll som tack och lov gick över en vecka senare. Numera har jag alltid öronproppar med mig när jag går ut och för det mesta så pluggar jag in dem med. Så skönt att själv kunna dämpa ljuden själv om man tycker det är för starkt. Tycker dessutom att jag hör bättre vad folk säger med propparna i öronen. Apotekets musik och simproppar fungerar bra.

2010-12-19 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0