livet som lönetant - not so bad!


idag har varit en skön dag.
jag har trivts riktigt bra på min praktikplats och dagen har susat förbi hur snabbt som helst. det kanske visst är lönetant som är mitt kall i livet?
jag har fått sitta i en underbar massagestol och knapra på karameller samtidigt som jag uppdaterade lönelistor. så ni kan ju gissa om linnea hade ett leende på läpparna då...
krävs inte speciellt mycket för att göra mej nöjd.. =)

nu står det storstäding på mitt schema.
i helgen väntas nämligen finbesök till min lägenhet.
själv är jag tyvärr inte inbjuden, men det är inget jag gråter för.
jag har nämligen något stort och viktigt att uträtta.
lussebullsbak med övernattning hemma hos s och j.
ett av årets stora höjdpunkter, och jag längtar och längtar.
jag vill andas in och fylla hela min näsa med saffransdoft, och behålla den för alltid!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0