won´t stop asking until i die




det sista jag vill är att spendera min tid på att längta efter vad som komma skall.
jag vill leva i nuet och ta tillvara på varenda sekund.
ändå är det så himla svårt att låta bli.
det är ju inte så lätt att lura sej själv, och jag vet ju vad jag önskar mej.

nu har jag jobbat klart för i år, förutom en liten kvällsinventering imorrn.
resten av min tid fram till nyår ska jag spendera på smart shopping. så mycket nya saker som möjligt för så lite pengar som möjligt. och då menar jag absolut inte mellandagsrea, för sånt är jag allergisk mot. jag behöver nyårsaftonskläder och thailandsnödvändigheter.

jag måste bara få säga det... vi åker om elva dagar!

vilken underbar tanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0