mysjacka.




idag är dagen efter. man kan säga att jag mår "sådär"..

ändå tvingade jag och magdis oss upp tidigt imorse, för vi skulle på vero modas utförsäljning som vi hade bestämt igår. "hur dåligt vi än mår imorrn så lovar vi att vi åker dit".
så det gjorde vi, även fast det tog emot en del.
det var i en lokal som låg utanför solna någonstans, och det var ett litet mission att ta sej dit. när vi gått av bussen fick vi halka runt på en isig gångväg och försöka hoppa över tusen vattenpölar, för att sedan få stå och köa en stund innan vi äntligen blev insläppta.

kläder i massor fanns det, billigt och bra, och jeans för bara 20 kronor styck.
men inte så mycket som föll mej i smaken, och det fanns inte en chans att jag orkade testa några jeans idag. men en varm och mysig jacka hittade jag, och den fick följa med mej hem.
den ska jag ha på mej resten av vintern.
och gummistövlar. det ska inhandlas imorrn, för det är ett måste om det ska fortsätta vara så här blött ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0