gbg här kommer jag!


nu har jag fått mina flygbiljetter bokade, så näst nästa helg beger jag mej till göteborg!
jag ska fotas hos en duktig fotograf, och såklart träffa min lilla älskade syster som jag inte sett sedan jul.
åh vad jag längtar efter dej!


idag har jag varit på ikea med mamma och pappa, för vilken gång i ordningen vet jag inte, men det kändes som en repris av något jag gjort ett par gånger för mycket.. man kan nog säga att jag kan ikea rätt bra nu.
på min shoppinglista stod dörrar till mitt vitrinskåp, men när jag letat mej fram till platsen på tag det själv-lagret där dom skulle ligga gapade hyllan tom. oflyt.

jag har iallafall fått en säng idag. en riktig säng  =)
inget jag varit bortskämd med på senaste tiden direkt.
jag riktigt längtar efter att få gå och lägga mej.

men först ska alla mina vinglas få flytta in i sitt nya skåp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0