glamourama


jag sitter inte längre hemma och sörjer över att paradise hotel är slut.
jag har fått ett nytt favoritprogram. glamourama på tv3 play.


det är hur bra som helst, så ni som inte sett det - se det!

sara berättade för mej om programmet när vi var på väg hem från jobbet för några veckor sen. hon hade läst om det någonstans och berättade vem som skulle vara med.

jag: men det är så himla orättvist, varför kan inte vi få ett eget tvprogram? vi är ju jätteroliga!
sara: och vad skulle det handla om, våra spännande liv som optikerassistenter? blir säkert jättepopulärt.

okej då.. hon kanske hade en liten poäng där.
men det hade iallafall varit kul.


hittills idag har jag bockat av tre saker på min att göra-lista. jag har diskat, tvättat och tränat.
det var inte alls svårt att hitta till fridhemsplan. nu hittar jag nog nästan hela vägen in till stan. det är bra att kunna sen när det blir lite varmare.
träningen gick också bra. jag sprang och sprang, benen ville liksom inte sluta springa.
det går så lätt när man har någonting som verkligen upptar ens tankar, och det hade jag idag. man känner inte att man blir trött då, och man glömmer bort att räkna minuter. skönt!

så nu ska jag alltså.. dammsuga och packa upp här hemma. vi får se hur mycket jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0