glasögon och melodifestival


jag är precis hemkommen från magdis.
vi har haft en lugn lördagkväll framför melodifestivalen, och jag har blivit bjuden på en god paj, chips och ananas. mmm...


mässan idag var jättekul. har provat glasögon i mängder och hittat några solfavoriter jag absolut kan tänka mej att ha på näsan i vår.


snyggt snyggt från marc jacobs..


en av mina favoriter såg ut lite som en isglass i färgen.. me like!




så snyggt. jag vill ha!


puccis solglasögon såg ut som färgglada godisbitar man bara ville äta upp..


kaffe hittade vi också. fritt att dricka hur mycket man ville av. 
så den här gången behövde vi inte göra bort oss.. =)

sara och jag är ett superteam. en dag kommer vi att slå ihop våra hjärnor ordentligt och göra något riktigt stort. det känner jag.


nu ska jag lägga mej i min prinsessäng och slå på någon av mina 300 tv-kanaler.
ibland tror jag nästan att jag har dött och kommit till himlen, för jag har det ju så bra.


Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dig! tur att du har en blogg så jag vet vad som händer i ditt liv...puss

2010-02-14 @ 23:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0