igår


igår var det dubbelt födelsedagsfirande för m & b.
vi åt middag på mysiga beirut café där jag beställde in tre smårätter och åt en halv.. bra där!
men nu vet jag till nästa gång.. och gott var det iallafall =)
efter det var vi en stund på east och sen gick vi till v.


så här brukar mina partykvällar inte direkt se ut i vanliga fall.. =)
det var kul att testa något nytt, men ändå.. soap i mitt hjärta!


en snygging på väg hem!


jag har fått en riktig skatt i min hand..


och lyckan är gjord för kvällen!

snart snart snart ska jag rycka upp mej själv och gå till maxi och handla.
jag behöver choklad. och kanske lite mat.
sen ska jag försöka ta ett krafttag och städa upp lite här.
jag flyttade in för en och en halv månad sen och det ser fortfarande ut som att en bomb slagit ner. det är inte okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0