it´s friday night baby



jag sitter hemma och lyssnar på fredagsmusik och dricker ett glas vin.
snart ska jag fara iväg på fredagsmys.

här i mitt hus råder definitivt inget fredagsmys.
en granne spikar, psykgrannen vrålar "håll käften", och paret som bor ovanför mej har världens bråk. skriker på varann och kastar saker i lägenheten.
härligt hus jag hamnat i! det är nästan så jag börjar misstänka att jag blivit psykiskt sjuk, och är inlagd på psyket utan att veta om det...
hur som helst, det känns lite skönt att jag slipper spendera min kväll här.

den här låten är underbar!
den får mej att vilja gå ut och dansa dansa dansa hela natten...
inte ikväll. men imorrn däremot, då hittar ni mej på dansgolvet!




Kommentarer
Postat av: s

iförd latexdräkt med tillgängliga öppningar :D

2010-02-26 @ 23:30:03
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0