jag är inte rädd....


jag är på bromma flygplats och väntar på att få gå ombord på mitt plan.
jag har gått på en liten upptäcktsfärd här inne men hittade inte mycket roligt alls. en liten och dålig taxfree bara. jag hade tänkt slå till på min favoritparfym som jag varit utan ett tag, men den fanns inte. inga chanelparfymer överhuvudtaget hade dom. illa!
som tur är hittade jag en dator att underhålla mej med lite.

jag har varit nervös hela dagen för den här flygresan.
blev väckt av ett sms där det stod "sitter på osloplanet och väntar på snön...",
och i eftermiddags fick jag ett annat sms med texten "you´re sure your flight is working tonight, right?".
tack för det! nu känner jag mej ju jättetrygg. verkligen.
vet inte hur många gånger jag varit inne på smhi´s hemsida och kollat vädret idag.
men jag hittade iallafall inga varningar för att flyga.

jag hoppas att jag kommer fram till gbg levande, för nu längtar jag efter att få krama på min lilla maja!


Kommentarer
Postat av: Maja

Kom hit! när landar du systeryster?

2010-02-19 @ 20:54:38
URL: http://tropicalpunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0