lite gnäll..


jag förstår inte vad det är för fel på min lägenhet, för det är så sjukt kallt här inne!
när man är hemma en hel dag så här så märks det extra mycket.
jag fryser ihjäl!
elementen står på max och är kokheta, men ändå är det nästan utomhuskyla här inne.
om jag hade haft en mustasch så hade det definitivt varit frost i den nu.

det är inte okej. jag måste införskaffa mej ett värmeelement. snarast.
vart nu det ska få plats här i min dockskåpslägenhet....

dessutom klämde jag pekfingret när jag skulle stänga tvättmaskinen förut.
fingertoppen är lila nu och nageln gick sönder litegrann..

wiiiiiieeeee.... =(


nu ska jag gå till fridhemsplan och träna. precis, gå.
jag ska nämligen lära mej att hitta dit idag.
jag har precis ritat en liten karta, så wish me luck...


Kommentarer
Postat av: beth

Hej! söta damen ville bara säga tycker om dig oxå

:-) puss puss

2010-02-15 @ 19:22:23
Postat av: Maja

Stackars Prinsessan! :( Men du minns kanske att du har ett el-element hemma hos mamma och pappa som du fick när du grät och sa att det kändes som att bo i ett kylskåp! :) älskar dig!

2010-02-15 @ 19:34:49
URL: http://tropicalpunch.blogg.se/
Postat av: Linnea

ja men nu när du säger det minns jag faktiskt det! du är inte dum du =) det ska jag genast beställa upp till sthlm! PUSS

2010-02-15 @ 20:21:27
URL: http://quillyqueen.blogg.se/
Postat av: mari*

hej gumman! jag hade oxå så där kallt i min lägenhet när jag bodde där, det är fönstrena som släpper igenom luft från utsidan. köp ngt för att täppa igen fönstren, det gjorde jag,fast de hjälpte inte så mkt hehe..men gud va jag känner igen mej..stackars dig. men jag kan trösta dej lite med att jag bor i en nyproduktion och det är jätte kallt här med...och utbyte utav nya fönster i st göran kommer ske år 2020..bra va? ehm..ja.. :)

2010-02-23 @ 11:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0