när jag blir stor...


ikväll har jag med hjälp av min dator och massa choklad kommit på vad jag ska bli.
vad jag ska göra med mitt liv.
jag kommer ganska ofta på vad jag ska göra med mitt liv, ungefär en gång i veckan hittar jag ett yrke som jag tror är mitt kall, ett jobb som kommer passa mej som handen i handsken.
bara för att nästa dag kännas hur trist och menlöst som helst.

men den här gången är det annorlunda.
jag känner det i hela kroppen.
tanken träffade mej som en blixt och lyste upp hela mitt huvud.
det här är så rätt och så självklart. äntligen!
nu behöver jag bara hitta en utbildning, komma in på den och sen hitta ett jobb.
det kommer nog gå bra. jag har ju ingen jättebrådska heller.
inte nu när jag vet vad jag vill.

nu ska jag sätta min dator på defragmentering (?), och sen sova.
imorrn är en lång dag, stängningsdag på jobbet.

och efter det ska jag på en guidad tur här i mitt hus. det ni!



godnatt!


Kommentarer
Postat av: Didrikalisha

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-12-09 @ 07:03:33
URL: http://didrikalisha.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0