new love of my life


magdis och jag har varit på stan. 
nummer ett på inköpslistan var halstabletter eftersom jag börjar få galet ont i halsen igen.
men istället har jag fått med mej den här himmelska skapelsen hem. och inga halstabletter.
jag som har shoppingförbud. vad hände?



jag blir så trött på mej själv. men ändå inte, för väskan är så fin att man nästan får lite ont i ögonen av att titta på den. det är lite tant över den, och lite prinsessa. det är exakt min stil.
jag vill verkligen ha den ikväll, men den matchar inte med min pälsjacka.
vilket dilemma. jag har det inte lätt.

nu är det duschdags. ikväll styr vi stegen mot en inflyttningsfest vid medborgarplatsen.
jättekul ska det bli!


Kommentarer
Postat av: sara

vilken liten gräddbakelse! verkligen en linnea väskan :)

2010-02-06 @ 21:44:54
URL: http://waccis.blogg.se/
Postat av: Maja

fatastisk! lite lik ditt gammla duschdrapperi :o)

2010-02-07 @ 11:17:05
URL: http://tropicalpunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0