nu får det vara nog.




jaa det får det. sannerligen.
de senaste dagarna, eller hmm.. veckorna, har jag i stort sett levt på glass.
det har inte gått en enda dag utan att jag har ätit det.
det är inte helt okej.
visserligen är det vinter. det är mörkt och kallt och tråkigt, så det är klart man ska få unna sej nått gott då.
men kanske inte i den grad jag har gjort det.
efter den här dagen som bestod av mcdonaldslunch med glass till efterrätt, samt brownie till eftermiddagsfika på jobbet känner jag att detta inte håller längre.
iallafall inte om jag tänkt fortsätta ha samma klädstorlek som jag har nu.
och det har jag ju förstås.

så jag köpte nutrilett.
nu väntar ett hårt liv med nyttig mat och träning. och ingen mer glass.
heja mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0