s.o.a.p.


pratade med maja nyss, och hon hade varit på medial vägledning igår.
mediet hade prickat rätt på det mesta i hennes liv, och gett en del bra råd också.
hon hade till och med sett att majas syster (jag) jobbade med optik och sagt att det var ett yrke som passade mej bra. se där.
då kanske jag inte behöver fundera så mycket på framtiden iallafall då..

men jag ska absolut boka in en tid för medial vägledning jag med.
det kanske är precis det jag behöver just nu. vägledning.

nu har jag nästan packat klart min resväska och sitter och väntar på att mitt hår ska torka.
jag är trött och piggar upp mej med världens bästa partylåt från förr.



lotta och jag var nog 14 år när låten kom, och brukade springa till åhléns på lunchrasten och lyssna på den i stora hörlurar. med en varsin vaniljbulle i handen.
det var tider det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0