söndagslyx och måndagsmys



igår avbockade jag en av punkterna på min lista över saker att göra 2010.
jag lärde mej äta sushi!
jag kan inte säga att jag tyckte om alla bitar jag fick på min tallrik, men ganska många slank ner och det är jag nöjd med.
nu måste jag bara lära mej att äta med pinnar också.
vi var på ett "lyxsushi-ställe" som hette raw, och där var det inte framdukat några vanliga bestick utan bara pinnar. det var som att det var självklart att alla skulle kunna äta med det, så jag kände mej rätt dum när vi fick be om kniv och gaffel till mej....
jaja. det kommer väl det med. en sak i taget bara.

idag är jag lite måndagssjuk och har varit sugen på allt onyttigt i hela världen.
jag tror det är kylan som gör det, det är så otäckt kallt både ute och inne och det enda man vill göra är att krypa ner under en varm filt och äta varm onyttig mat och choklad.
det har jag gjort också.. =)

men jag ska ändå träna imorrn efter jobbet och då måste jag ju ha någonting att träna bort.


Kommentarer
Postat av: mari*

men bra gumman! då kan vi äta sushi tillsammans nästa gång vi ses?!

kram

2010-02-23 @ 11:40:26
Postat av: Linnea

det är klart vi ska! vi får planera in en dag snart så vi kan ses. ja jag får väl vänta till 2020 med nya fönster.. har jag nått att längta efter haha

2010-02-23 @ 20:51:01
URL: http://quillyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0