gör om mej




jag sitter och funderar på om jag ska klippa mej kort igen.
en enkel och snygg page. så håret ser lite tjockare ut.
jag tycker att det är så sjukt snyggt, det jobbiga är att det tar sån himla tid att få håret att växa ut igen när man tröttnat på det korta. jag har kämpat jättelänge för att få långt hår igen sedan jag klippte mej kort senast, men det känns som att det liksom inte händer något. 
och den här mellanlängden är så dödstråkig..

jag vet inte.
idag är en dag där ingenting känns riktigt bra.
det känns som att det ligger något gammalt och tungt över mej och trycker ner mej.
jag behöver en make-over.
både invändigt och utvändigt.
jag skulle behöva bli en ny version av mej själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0