vem snodde mitt humör?




det är som om någon har tömt mej på glädje idag.
jag har en orosklump i magen och tusen tankar i huvudet.
vart kom allt det ifrån?
fy vad jag hatar att inte få som jag vill.
den här dagen hade jag nog klarat mej bättre utan.

och kunderna i butiken känner verkligen direkt när man inte är på topp, för dom hugger alltid extra hårt efter en sådana här dagar. varför är det så?

jag behöver något som distraherar mej och får mej att tänka på annat.
eller snarare att inte tänka alls.

det kanske är dags för ett husdjur. en vandrande pinne kanske?
eller eventuellt en guldfisk.
för någon lurvig liten vän lär jag inte ha tid för. tusan.

men imorgon tar jag min resväska och flyger hela vägen till göteborg.
jag ska bara packa ner det nödvändigaste man behöver för en lyckad helg med sin favoritsyster.
alla snurriga tankar lämnar jag hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0