vinprovning




igårkväll var jag på en mycket fin tillställning, vin- och ostprovning med mina favoriter, m & b.
magdis utmaning var att lära sej dricka rödvin, min var att lära mej äta vuxenostar.
och beth var den som fick stå för hela kalaset.

resultat:
magdis tyckte faktiskt om ett av vinerna och skulle till och med skriva upp namnet på det.
för mej gick det sådär. smakade på både brieost och blåmögelost, men nej. mina smaklökar är nog inte redo för det än. jag kan inte riktigt njuta av något som smakar gubbsvett.
men jag ska absolut testa flera gånger, om det skulle ändra sej.

vi har redan planerat in fler prova på-kvällar, då vi ska lära oss äta/dricka saker som man borde tycka om. på min lista över saker jag vill lära mej står sushi och öl.

tack för igår mina finaste vänner.
tycker om er så mycket, och är så glad att ni finns i mitt liv. ni är bäst!



Kommentarer
Postat av: Tormodtina

Great site, keep up the good work

2011-08-05 @ 14:54:30
URL: http://tormodtina.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0