2 dagar kvar..


jag vill inte gå och lägga mej ikväll.
jag sitter uppe och letar semesteralternativ och har inte alls någon lust att sluta med det.
bara planeringen är en bit av det roliga.

ett annat skäl till att jag inte vill sova är värmen i min lägenhet.
det är en bastu här, och vidöppna fönster hjälper inte ett dugg.
inatt vaknade jag av värmeslag klockan fyra, och var tvungen att gå upp och ta en iskall dusch för att kunna somna om.
hade jag berättat det här för mej själv i vintras hade jag nog inte trott ett dugg på det.
då låg jag här med dubbla täcken och myskläder och hackade tänder.
man kan nog jämföra min lägenhet litegrann med att bo i ett vindskydd.
som vädret är ute, är det också inomhus.

efter jobbet satt jag med beth och magdi vid vattnet en stund och hade lite kvällsmys.
båda två var så fint stylade, så jag kände att jag var tvungen att ta tag lite i min sommarlook (som för tillfället inte existerar..).
nu har jag varit på maxi och köpt nytt smink i nya färger för en del av semesterkassan.
så får man faktiskt göra.






nu har jag det bra.

tänk att det är semester om bara två små dagar.
det är det här man har längtat efter för alltid.

puss och sov gott.


Kommentarer
Postat av: Amundailin

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-12 @ 09:38:53
URL: http://amundailin.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0