det här är slutet på vår film


jag är hemma i stockholm igen.
det är fortfarande så sjukt varmt i min lägenhet att jag längtade bort igen samma sekund som jag öppnade ytterdörren. men nu ska jag stanna här en hel vecka, så det är nog lika bra att lägga ner det här gnällandet på en gång.

idag känns det som att mitt gamla liv plötsligt har tagit slut, och ersatts med ett helt nytt.
om det är bra eller dåligt vet jag inte.
och jag vet inte om jag vill känna efter heller.
det bara är som det är.

från och med imorrn börjar en veckas dietande.
jag behöver fräscha till mej lite både utvändigt och invändigt inför lottas och min gotlandssemester veckan efter.
mina dieter brukar gå lite sisådär, så wish me luck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0