en dålig dag


tänk att allting kan ändra sej så snabbt...

igårkväll innan jag skulle somna låg jag och tänkte på hur bra allting är just nu. även fast jag är virrig och snurrig vad gäller det mesta och inte har en aning om vad jag ska göra med mitt liv ens till hösten, mår jag så himla bra och har en varm känsla i magen. en lyckokänsla.

men så idag var det som att någon ställde sej och blåste på korthuset så att hela min tillvaro rasade ihop. ikväll har jag ont i magen av olycka istället.
jag har egentligen haft en jättebra kväll, men när man har en klump i magen är det svårt att glömma bort den.

jag är medveten om att jag har ett berg-och-dalbanehumör. småsaker kan göra mej överlycklig och minimala motgångar kan få mej att gråta hur lätt som helst. men vad hjälper det att veta det just nu. just nu är allting dåligt.



jag hoppas att humöret kör en varannandag-stil och att allting plötsligt kommer kännas toppen igen imorrn. men magkänslan säger mej att det inte alls kommer bli så.

=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0