iallafall..


jag har tänkt och tänkt och tänkt idag.
och faktiskt måste jag nog säga att jag blivit lite klokare.
kanske fick jag lite extra vishet i och med att jag blev ett dygn äldre jämfört med igår.

jag har insett att jag ju aldrig kommer veta i förväg vad som blir bäst i slutändan.
och därför är det bäst att jag bara följer mitt hjärta.
gör det jag tycker är roligt.
och efter ett långt samtal med en väldigt saknad waccis klarnade det ännu mer.
du är en av dom bästa som finns ♥

och när jag satt och sorterade bland alla mina gamla saker dök plötsligt det här omdömet upp, från min svenskalärare i gymnasiet. det måste väl ändå vara ett tecken?



och kommer jag inte in på journalist i höst så löser sej väl allt ändå.
det är klart det gör. det handlar ju trots allt inte om liv och död, även om det faktiskt känns så ibland...

nu kom en full liten syster hem, så nu ska jag bädda ner henne på sin madrass.

puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: waccis

o du är också saknad och bäst! :) owow du ser, vilka lovande ord.. jag tror också på dig!! puss

2010-07-25 @ 16:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0