imorrn åker vi. hejdå stockholm.




jag packar och packar och packar.
jag ska vara borta i fyra nätter och har redan fyllt två väskor och en kasse.
jag vill ta med min dator också.
dessvärre är han eller hon ingen smidig modern liten pryl, utan en ganska tung klump.
vi får se vad min stackars rygg säger imorgon klockan 7 när det är dags att bege sej.

nu sitter jag och tjuvlyssnar lite på ett killgäng som har förfest på en balkong nedanför mej. dom pratar om tjejer och förhållanden och det är väldigt intressant. inte var dag man får ta del av sånna samtal, så det gäller att passa på!

själv tänker jag ta semester från mina känslor den här veckan hade jag tänkt.
jag vill bara bada och sola, äta glass och dricka vin och vara lycklig.
helst vill jag inte tänka på något överhuvudtaget.

rehab kallas det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0