ingen solstråle


jag sitter hemma och tittar ut på världens solväder genom fönstret.
man skulle kunna tro att jag nu tänkte packa ihop en liten strandväska och bege mej till en badplats någonstans, men icke.
jag ska klä på mej svarta och vita kläder, gå ner i tunnelbanan och sen stänga in mej i gallerian fram tills klockan blir sex ikväll. så vill ni köpa solglasögon vet ni vart jag befinner mej!

men imorrn är jag ledig och jag hoppas solen vill stanna kvar över kungsholmen tills dess.
ikväll kommer en liten syster hit på minifest.
det blir bra det, för jag behöver muntras upp.

summer is not my time of the year...
jag börjar förstå det nu.
men som vanligt är det bara att fylla lungorna med tusen liter luft, andas ut långsamt och fokusera framåt. åt ett annat håll.





Kommentarer
Postat av: waccis

snart kommer jag och ska pigga upp dig! vi träffas väl i veckan? :) puss

2010-07-10 @ 12:13:48
Postat av: Linnea

ja det räknar jag iskallt med vännen =) kooom heeeeem!

2010-07-10 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0