krillebilder


vi har haft en toppenhelg. vi har haft så mycket för oss att jag nästan glömt bort att ta fram kameran, men här är några bilder iallafall.


picassoskulpturen. troligtvis den största anledningen till att jag ens satte min fot i värmland. och nu har jag varit där. jag har sett den med mina egna ögon.


ett historiskt ögonblick.


den underbart fina skärgårn. här skulle vi ha badat idag, men det blev inget av med det eftersom det fina vädret var som bortblåst när vi vaknade imorse. men det gör inte så mycket, nu har jag en anledning att åka tillbaka igen innan sommaren är slut!


jag fick premiäråka med sara bakom ratten. hon blev absolut godkänd, och jag sa till henne att hon körde lika bra som en taxichaufför. och det menade jag också. heja sw!


en väldigt suddig partybild. vi var på mastmagasinet och minglade med saras vänner och andra värmlänningar. en bra kväll helt enkelt.


jag har äntligen fått sätta tänderna i den mycket omtalade pizzan, en kristinehamns special med kebabkött och pommes frites på. mmmm... 


sara och jocke har blivit lite som en familj för mej. när jag skulle åka hem pratade vi lite om att jag kanske borde byta efternamn till wacander, och flytta in i deras lilla gästrum i bromma. jaa, inte helt omöjligt.. =)

tack snälla ni för en mysig minisemester!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Här byts inga efternamn! Du är ingår i min familj..'

och jag tänker boka dig onsdag 16.oo

2010-07-05 @ 16:57:16
URL: http://tropicalpunch.blogg.se/
Postat av: waccis

tack själv vännen, det får vi göra om snart. puss

2010-07-05 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0