lucky me


jag är hemma och packar min resväska igen. eller fyller på, för jag hann aldrig packa upp den efter förra helgen. jag får alltid sån beslutsångest av att packa, jag vill ta med mej hela garderoben. helst hela lägenheten. det hade varit väldigt bekvämt. men trångt på tåget förstås.

helgen kommer bli en toppenhelg, det känner jag i luften.

och hela sommaren kommer förresten bli underbar, för det tänker jag göra den till. jag ska åka på så många äventyr jag kan, afterworka på nya ställen varje vecka och träffa mina vänner så ofta det bara går. man måste ha i bakhuvudet att det är den här perioden man ska leva på resten av året.

nytagna sommarbilder.
oredigerade, men lägger upp dom ändå för jag gillar dom som dom är.





nu ska jag tvinga mej ner i tvättstugan och hämta upp mina rena kläder.
sen sova så jag är ordentligt utvilad för värmlandsäventyr imorrn.
vill någon komma hit och bädda min säng?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0