man måste ha tråkigt ibland, så man uppskattar det roliga sen.


ja. ikväll har jag en sån kväll.
en lördagkväll som har fyllts med så tråkiga saker att klockorna nästan stannar.
de flesta av mina vänner är på semester eller är uppbokade på annat håll, så jag har inte haft någon alls att vara med ikväll. och just därför har jag varit så extremt partysugen hela dagen.

men det blev ingenting med det.

istället har jag suttit hemma hos mamma och pappa och rensat bland mina gamla saker som jag lämnade kvar här när jag flyttade hemifrån för sex år sedan.
som tack har jag blivit lovad skjuts hem till stockholm imorrn.
det är bra det.

idag har jag varit på lunch hemma hos elin i hennes nya hem, och så har jag tröstshoppat litegrann. ett par snygga partyskor som var på rea och en marinblå långklänning från hm.
efter dom fynden blev jag ännu mer festsugen.

jag tycker uppriktigt synd om mej själv ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0