måndag


sw hade rätt! jag kom hem som en äkta värmlänning och slukade en raggarballe med svängdörr till lunch idag. jag satt ensam ute på en av bänkarna vid sergels torg och fnissade lite för mej själv när jag kom på hur roligt mitt val av lunch var.



annars då, är detta en bra dag?
nja, jag kan faktiskt inte skryta om att mitt humör varit på topp just idag. det är alltid lite extra tråkigt att komma tillbaka till sin vardag efter att ha varit bortrest och haft kul.
men duktig har jag varit.
jag har tränat, handlat hem lite mat och gått ner i brygga helt själv två gånger här hemma (nu när jag äntligen klarar det igen ska jag göra det varje dag. så jag inte tappar det igen). nu har jag lagt i en blekning i håret och sitter och väntar på att bli blond. eller blondare. jag hoppas färgen kan speeda på lite så jag får gå och lägga mej nån gång. det är dags nu.

och så undrar jag om det kan finnas möss i väggen på sjunde våningen? det prasslar nämligen väldigt underligt i väggen om kvällarna...


Kommentarer
Postat av: Therése

Raggarballe med svängdörr är fina fisken :P

Var kul att träffa dig =)

2010-07-07 @ 17:26:12
URL: http://trajsan.blogg.se/
Postat av: linnea

jajemen, fiina grejer det har jag hört =) var roligt att få träffa er också!

2010-07-08 @ 23:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0