oj...


den här morgonen började nog så illa som en dag bara kan göra.
en sån morgon då man bara vill krypa ner och gömma sej under täcket igen och låtsas som att man aldrig hade vaknat, och stanna där hela dagen.

men jag tog mej i kragen och klädde på mej mina kläder, sminkade mej och åkte till jobbet.
och jag har servat kunder och visat reasolglasögon hela dagen trots en stor klump i magen.
ibland är jag ganska stark. a superwoman.

som belöning unnade jag mej ett par nya solisar innan jag gick hem.
efter en sån här dag är man värd att tröstshoppa. väldigt värd.


här är mina nya följeslagare. marc såklart. i love a lot.

nu ska jag åka ner i tvättstugan och hämta upp mina nytvättade sängkläder. sen ska jag sova gott och drömma om nånting bra. imorrn kommer bli en bättre dag. det är fredag och jag har en afterwork-date med magdis och beth. efter det är det bara två dagar kvar, sen börjar min semester del 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0