fredag


det blev en bättre dag idag.
morgonen var visserligen ingen tiopoängare, eftersom jag försov mej och vaknade en kvart efter att jag skulle varit på jobbet. det är en hemsk känsla att plötsligt bara behöva kasta sej upp ur sängen och i stort sett gå rakt ut genom ytterdörren utan att ens hinna slänga en blick i spegeln. mitt hår har varit så flottigt idag att man kunde ha stekt ett ägg i det.

men dagen har gått snabbt ändå och vi har sålt solglasögon i mängder.
och på lunchen träffade jag en go sw och åt en god hälsotallrik.
nu har jag varit ute och druckit lite vin med mina vänner.
en perfekt fredagkväll om man räknar bort att jag ska upp och jobba imorrn.

men på måndag blir jag en semestertjej igen och lotta och jag sätter oss på färjan mot gotland. underbart ska det bli, men jag börjar bli lite nervös över vädret. where is the sun?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0