det är sommar


en jobbdag kvar, och sen är det midsommar.

jag ska följa med magdis hem till jönköping och fira midsommar där, och jag ser fram emot det mycket. det kommer bli en kalashelg, det känner jag på mej.

ikväll har jag varit duktig och tränat efter jobbet. nu har jag lagt fram en madrass på golvet och övar mej på att gå ner i brygga. jag kunde det förut, men inte nu längre. så jag måste öva upp det igen så jag inte blir gammal och stel.

och snart ska jag börja packa min resväska. jag har alltid svårt att välja vad jag ska ta med, så det tar längre tid än man tror.


Kommentarer
Postat av: Ilyashelena

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 19:11:07
URL: http://ilyashelena.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0