fixdag


bara för att jag är ledig idag var sommarvädret givetvis som bortblåst imorse, och hela himlen är täckt av ett stort sammanhängande moln. väderguden måste ha något emot mej.

har iallafall fått lite viktiga saker gjorda här hemma.
jag har tvättat, fixat lite saker som man ska göra under sin jourvecka, och handlat hem lite mat.


jag självskannade såklart, det är min nya hobby.
man kan inte tro det, men att handla är så himla mycket roligare nu.
tack du som uppfann självskanningen!


nu har jag ätit en nyttig gi-lunch.
ville mest lägga upp bilden för att bryta av mot all marängswisch, allt godis och annat onyttigt som brukar synas på min blogg. vill att ni ska veta att jag minsann kan vara nyttig ibland också. men bara ibland... =)

nu är det städtime, och sen ska jag ta en promenad in till stan och möta upp magdis. det var länge sen vi sågs, och nu längtar jag efter min lilla vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0