fredagkväll hos mej


m & b har varit här ikväll för att planera semester.
vi har stora drömmar, men lite olika krav som krockar en smula.
m har egentligen inte tid att vara borta i sju dagar som är längden på de flesta resor, jag har en väldigt begränsad reskassa, och b vill helst inte ha för få stjärnor på hotellet.
hmm.. hur ska detta kombineras på bästa sätt?

jag hoppas att den perfekta resan dyker upp, så vi alla kan få igenom våra önskemål.. =)
men huvudsaken är ändå att vi kommer iväg. det måste vi. för jag längtar ihjäl mej.
i need sun. sol, värme och bad.

annars händer inte mycket hemma hos linnea ikväll.
jag har just ätit en halv ben & jerry som jag hittade i frysen, som jag påbörjat för flera kvällar sen och glömt bort - hur ofta händer det? lite som att vinna på triss.
nu är det sovdags, för jag ska upp och jobba imorrn.

vi ska fira bröllopet på jobbet och bjuda alla söta kunder på cider och praliner. så har ni vägarna förbi gallerian är ni välkomna.



har fått lite fler bilder från igår också.




foto: daniel rönnbäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0