hemma


nu är helgen slut och jag är tillbaka i min lilla lägenhet igen.

jag hade gärna stannat i jönköping några dagar till, för vi har haft det så bra.
och världens bästa väder har vi haft. idag låg vi och solade vid vätterstranden innan vi åkte hem, och jag tog årets första dopp. ett väldigt snabbt dopp för det var inte många plusgrader i sjön. men jag gjorde det och jag är stolt.

igår tog magdis med mej ut i jönköpings nattvimmel, så vi fick vår dos av festande även denna helg. perfekt! 


förfest på uteplatsen med utsikt över sjön. mys.


happy!




nu ska jag göra lite tråkiga saker innan jag kryper ner under mitt täcke.
som att göra en matlåda tills imorrn och packa upp resväskan.
jag hoppas den här veckan går snabbt så att det snart blir helg igen.
för nästa helg väntar en ny liten minisemester på mej. jag ska hänga med waccis hem till krillehöla. eller kristinehamn som det heter enligt kartboken.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0