hmmm.


det är ingen toppendag idag...

jag tänker och funderar en massa och har en liten klump av oro i magen.
jag brukar inte ha det, och om jag någon gång får det brukar jag ta tag i problemet och lösa det så snabbt det går. jag hatar verkligen att gå omkring och oroa mej, det är det värsta jag vet.

men nu är det min framtid och skola jag funderar över, och det är ju liksom ingenting jag själv kan lösa. det är andra människor som beslutar om min framtid just nu, och jag kan inte påverka det.

det känns inte ett dugg bra.
jag vill bestämma själv.

imorrn är jag ledig igen. jag har ett riktigt lyxschema under juni, så det kan jag iallafall inte gnälla över. jag ska sova länge, gå på massage, städa lite och afterworka med lotta. och sen kommer emelie hit och sover över. det kommer bli en bra dag.
får jag lite sol också kommer jag att le lite extra. please?




dej vill jag träffa imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0