i´m in the corner




i'm in the corner, watching you kiss her
i'm right over here, why can't you see me?
i'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home..
I keep dancin' on my own

jag älskar robyn.

nu ska en linnea krypa ner i sin säng i världens minsta lägenhet.
det är så sjukt varmt här inne nu när det är sommar att jag redan har glömt bort hur blåfrusen jag var i vintras.
jag har haft en bra måndag. jag har sålt solglasögon och träffat en söt liten syster.
nu har jag räknat pengar och det var inte lika skoj. det bor nog en liten pengaätare inne på mitt bankkonto, för det kan ju omöjligt vara jag som gör av med hälften av semesterpengarna innan juli ens har börjat...

imorrn ska jag ha en bra tisdag, och på onsdag har jag en ledig dag i solen.
sen är det bara torsdag kvar, och sen åker vi igen. jag gillar sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0