söta w


det är alltid lika roligt att gå in på sin egen blogg och se att det inte är man själv som skrivit det senaste inlägget. mer sånt tack! se nu till att bli frisk lillan så vi kommer iväg på semestern med stort s!

jag har precis kommit hem och ögonen går nästan i kors på mej.
jag har afterworkat med favoritlotta på bauer och haft en toppenkväll.
på väg hem kände jag mej lite ovanligt vinglig efter bara två glas vin, och efter en stund kom jag på att det kan berott på att jag inte ätit sedan lunchen på jobbet... hmm.
hur kan man glömma bort att äta mat?

avslutade kvällen med att röka en liten sommarcigarett ut genom mitt fönster.. =)



nu: måla naglar och blåsa håret torrt.
sen ska jag sova som en prinsessa.
imorrn är jag ledig och planerar att ha en únderbar dag.
fram tills vi ska inventera på jobbet klockan 6 dvs...

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0