this is my life, my friend


jag fick luncha ensam idag.
jag satt ute i solen utanför gallerian och hade ingen alls att prata med.
då inser man vad ens dagliga lunchdejt (som börjar på s och slutar på w) faktiskt betyder för en. mycket.


lyckan över lunch i solen är inte lika stor utan någon att dela den med!

det har varit en stressdag idag på jobbet.
men den har trots det, eller kanske på grund av det, gått väldigt väldigt snabbt. vips så var klockan 18.15 och jag fick springa hem. och det gjorde jag med snabba steg.

igår fick jag världens migränanfall och kom hem på kvällen med jordens huvudvärk och bara kräktes och kräktes, hemskt var det. det var så länge sen jag hade migrän nu att jag nästan glömt bort hur det kändes. det kommer så himla plötsligt. jag var hemma hos lotta som hade lagat jättegod mat till oss och så var jag tvungen att bara kasta mej på t-banan hem.
jag hoppas verkligen inte migränen tänker börja komma tillbaka igen, för det har jag varken tid eller lust med.
men kanske berodde det bara på att jag har för mycket tankar i huvudet just nu.
för det har jag. tusen funderingar.

nu ser jag fram emot helg.
imorrn kommer bästa magdis och bettis hit och planerar semester.
jag längtar! både efter er och efter semester.
och på lördag är det fest. det är verkligen precis vad jag behöver.
rosévin och dansa hela natten lång kommer göra susen.


Kommentarer
Postat av: sw

imorrn är det du o jag på lunchen igen darling!

2010-06-17 @ 22:52:56
Postat av: Anonym

yes, ta med matlåda!

2010-06-18 @ 00:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0